پیامک انبوه چیست؟راهنمای جامع ارسال پیامک انبوه 1403
زمان مطالعه: 4 دقیقه
پیامک انبوه چیست؟راهنمای جامع ارسال پیامک انبوه 1403
فهرست مطالب

ما در این مقاله قصد داریم در مورد پیامک انبوه چیست؟ راهنمای جامع ارسال پیامک انبوه صحبت کنیم و اینکه چه نقش و تاثیری در بازاریابی پیامکی خواهد داشت. عوامل زیادی در بازدهی تبلیغات موثرند که ما در اینجا مهم ترین و تاثیرگذارترین روش ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

مثال: یک فروشگاه آنلاین لباس برای روز پنج شنبه یک کمپین تبلیغاتی برای افزایش فروش خود برگزار می کند.

متن پیام:

30% تخفیف روی محصولات تا پایان امروز

خرید [آدرس سایت][شماره تماس]

هدف:

تعداد پیام های ارسالی به مشتریان قبلی و جدید به تعداد 10.000 هزار پیامک

زمان ارسال هم 9 صبح روز پنج شنبه

 

مراحل ارسال پیامک تبلیغاتی

1- پیامک های ارسال شده توسط مشتریان قبلی و جدید دریافت می شود و 90% درصد پیامک ها توسط مشتریان باز خواهد شد.

2- 30‌ درصد از مشتریان لینک را باز می کنند.

3- از افرادی که سایت شما را باز کرده اند 10% خرید کرده اند یعنی 120 خرید از سایت شما بابت پیامک تبلیغاتی انبوه بوده است.

4- هزینه ارسال هر پیامک مثلاً 100 تومن (هزینه هر پیامک با توجه به پنلی که خریداری کرده اید متفاوت است) در مجموع 1 میلیون تومان بابت تبلیغات پیامکی پرداخت کرده اید.

5- درآمد شما از 120 خرید از کمپین تبیلغات پیامکی 150.000.000 تومان می باشد.

 

مزایایی کمپین تبلیغات پیامکی

  • بازگشت سریع و بالای سرمایه شما
  • کم هزینه و نتایج تبلیغات در 24 ساعت آینده برای شما قابل گزارش گیری است
  • افزایش فروش و جذب مشتریان جدید

 

پیامک انبوه چیست؟راهنمای جامع ارسال پیامک انبوه 1403

پیامک انبوه به تعداد پیام های ارسالی به صورت همزمان به مخاطبان گفته می شود که در ارسال و تعداد پیام ها محدودیتی وجود ندارد. ارسال پیامک انبوه یکی از سریع ترین و به صرفه ترین روش بازاریابی است که پیامک های ارسالی می توانند تبلیغاتی، اطلاع رسانی باشند.

پیامک انبوه چیست؟راهنمای جامع ارسال پیامک انبوه 1403

هدف پیامک انبوه چیست؟

پیامک انبوه بدون محدودیت و در تعداد بالا به مخاطبین ارسال می شود که خود ابزاری برای بازاریابی و ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مشتریان است که این را برای کسب و کارهایی که میخواهند با مشتریان خود تعامل داشته باشند فراهم می آورد.

انواع پیامک انبوه

در ارسال پیامک انبوه با توجه به فعالیت کسب و کار و هدف تبلیغات نوع پیام ارسالی را برای ارسال پیام انبوه مشخص کنید. انواع پیامک انبوه:

  • تبلیغاتی و بازاریابی: معرفی کسب و کار و محصولات، جشنواره تخفیف ها و …
  • اطلاع رسانی: برگزاری رویداد ها،اطلاعیه، و….
  • ارتباط با مشتریان: ثبت نام و خوش آمدگویی، کد تایید و…
  • خدمات تراکنشی: کد OPT احراز هویت

 

مزایای شگفت‌انگیز پیامک انبوه در بازاریابی مدرن

در تبلیغات یا اطلاع رسانی با پیامک انبوه تعرفه هر پیامک اهمیت بالایی دارد و این روش در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه است و بازدهی بالایی دارد.

سرعت ارسال بالا و دریافت آنی پیام توسط مخاطبین از مزیت های مهم اس ام اس انبوه می باشد و همه این مراحل در کمترین زمان ممکن ارسال و توسط مشتری دریافت می شوند و شما می توانید از لیست پیام ارسالی و دریافتی توسط مشتریان گزارشی را از پنل پیامکی خود دریافت کنید.

با توجه بررسی های انجام شده اکثر مخاطبین پیام های تبلیغاتی را باز می کنند و این شانس هر کسب و کاری را برای دیده شدن و معرفی برند آن افزایش خواهد داد.

روش بازاریابی پیامکی  نیاز به اینترنت ندارد و تمامی گوشی ها می توانند این پیامک ها را دریافت کنند و مستقیم با خود مخاطب تعامل خواهید داشت و این نیز شانس دیده شدن را شما و کسب و کارتان را بالا خواهد برد.

 

پیامک انبوه چیست؟راهنمای جامع ارسال پیامک انبوه 1403

چطور پیامک انبوه ارسال کنیم؟

برای اینکه بدانیم چطور پیامک انبوه ارسال کنیم و چه روش هایی دارد اولین مورد این است که پنل پیامکی که شما خریداری کرده اید چه امکاناتی دارد و باید با توجه به پنلی که خرید و انتخاب کرده اید می توانید نحوه ارسال پیامک را انتخاب کنید.

در پنل پیامکی با توجه به اینکه به چه مخاطبانی میخواهید ارسال داشته باشید می توانید مخاطبین خود را گروه بندی کنید مثلا دفترچه تلفن مشتریان وفادار، دفترچه تلفن مشتریان جدید یا دفترچه تلفن مشتریانی که بیشترین خرید را دارند ایجاد کنید و به هرکدام از این دفترچه تلفن ها ارسال داشته باشید.

مهم ترین قسمت که همیشه باید به آن توجه داشته باشید متن پیام کوتاه و کلمات شروع کننده و ساختار پیام مشتری را ترغیب به باز کردن و استفاده از خدمات و محصولات شما خواهد کرد که در هر مرحله ای باید بیشترین توجه را متن پیام کوتاه داشته باشید.

موفقیت در ارسال پیامک انبوه

  1. متن پیام مختصر و حرفه‌ای: محدودیت 140 کاراکتر را رعایت کنید.
  2. استفاده از شخصی‌سازی : نام مخاطب را در پیام اضافه کنید.
  3. ارسال در زمان مناسب: بررسی کنید چه زمانی بیشترین نرخ بازدید را دارد.
  4. رعایت قوانین: از ارسال پیام‌های غیرمجاز یا تکراری خودداری کنید.

 

کاربرد پیامک انبوه چیست؟

ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی، اطلاع رسانی کاربرد دارد مثلاً یک فروشگاه آنلاین برای افزایش فروش و جذب مشتری از تبلیغات پیامکی استفاده می کند یا دانشگاه ها برای اعلام زمان انتخاب واحد برای دانشجویان پیام ارسال می کنند یا بانک ها رمز پویا، واریز و برداشت را برای مشتریان خود ارسال می کنند.

 

راهنمای انتخاب بهترین پنل پیامکی در سال 1403 

شما با توجه به فعالیت کسب و کار ، مشخص کردن بودجه تبلیغات، تعداد پیامک ارسالی باید پنلی را انتخاب کنید که

  • محیط کاربری پنل ساده باشد
  • تمامی امکانات را داشته باشد
  • انواع روش ارسال را داشته باشد
  • آموزش رایگان برای کار در پنل
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • وب سرویس پیامکی
  • امنیت
  • تعرفه مناسب ارسال هر پیامک
  • و…

برای اینکه مطمئن شوید کدام پنل امکانات پیشرفته تری دارد باید سامانه پیام کوتاهی که قصد خرید از آن را دارید محیط آزمایشی و تستی رایگان را در اختیار شما قرار دهد و محیط و امکانات پنل را بررسی کنید ارسال پیام رایگان انجام دهید و مطمئن شوید که گزارش پیام های ارسالی را در اختیار شما قرار خواهد داد یا خیر بعد اقدام به ثبت خرید و بارگذاری مدارک خود برای ثبت پنل داشته باشید تا بعداً دچار مشکل در ارسال پیام و گزارش گیری نشوید.

 

همین حالا با انتخاب پنل پیامکی هیرو، بازاریابی خود را متحول کنید!

 

مطالب مرتبط:

پیامک انبوه چیست؟راهنمای جامع ارسال پیامک انبوه

انتخاب پنل پیامکی برای تبلیغات ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *