فهرست مطالب
راهنمای خرید پنل پیامکی
زمان مطالعه: 4 دقیقه
راهنمای خرید پنل پیامکی

راهنمای خرید پنل پیامکی

ما میخواهیم معیارهایی که در راهنمای جامع خرید پنل پیامکی تاثیرگذار هستن رو توضیح دهیم تا افراد و کسب و کارهایی که قصد خرید پنل پیامکی را دارند بهترین پنل را خریداری کنند. همیشه باید اول هدفتان را مشخص کنید بعد اقدام به بررسی و خرید پنل کنید.

در دنیای امروز ارتباط سریع و موثر با مشتریان یکی از رمزهای موفقیت هر کسب و کاری شده است با پیشرفته شدن نوع تبلیغات بازاریابی پیامکی همچنان از موثرترین، مطمئن ترین و به صرفه ترین روش های تبلیغاتی می باشد برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی انتخاب پنل پیامکی مناسب اهمیت بسیار بالایی دارد و باید در انتخاب پنل اس ام اس بیشترین دقت و حساسیت را به خرج دهید. پنل اس ام اس سرعت و ارتباط شما را با مشتریان افزایش می دهد و هم هزینه های بازاریابی شما را کاهش خواهد داد. اما چطور از بین این پنل و سامانه پیامکی می توان بهترین انتخاب را داشت؟

در این مقاله، قصد داریم تا با بررسی ویژگی‌ها، امکانات و نکات کلیدی، شما را در مسیر انتخاب یک پنل پیامکی مناسب راهنمایی کنیم. چه یک کسب‌ و کار کوچک باشید و چه یک سازمان بزرگ، این راهنما به شما کمک می‌کند تا با آگاهی و اطمینان بیشتری خرید کنید.

با ما همراه باشید تا تصمیم بهتری بگیرید!

 

 

پنل پیامکی چیست؟

پنل پیامکی یک سامانه تحت وب است که به شبکه های مخابراتی وصل می شود این سامانه پیام های شما را دریافت می کند و پیام ها از طریق اپراتورهای مخابراتی به مخاطبین شما ارسال می کند. از طریق پنل اس ام اس می توانید پیامک ها را به صورت انبوه و شخصی سازی شده به مشتریان، کارکنان و گروه هایی که خودتان مشخص کرده اید ارسال کنید پنل های پیامکی اکثراً تحت وب هستند و از طرق مرورگر کروم و فایرفاکس در دسترس شما قرار می گیرند و به دستگاه یا نرم افزار خاصی نیاز نخواهید داشت با پنل پیامکی می توان بدون محدودیت پیام ارسال کنید.

راهنمای خرید پنل پیامکی

 

چطور با پنل پیامکی کار کنیم؟

کار با تمام پنل های پیامکی یکسان است فقط در هر پنل پیامکی مربوط به هر سامانه پیام کوتاه شاید از نظر ساده یا پیشرفته بودن با هم تفاوت داشته باشند پنل های پیامکی تحت وب هستند و از طریق مرورگرهای گوگل کروم و فایرفاکس می توانید وارد پنل کاربری خود شوید و ارسال پیام انجام دهید. کاربران با توجه به امکانات پنل می توان پیام های خود را به صورت دستی یا با مشخص کردن زمان ارسال در زمان مشخصی پیام ها ارسال شوند.

 

یک پنل پیامکی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

1- رابط کاربری ساده: محیط پنل باید از نظر گرافیکی و دیزاین ساده و کاربر پسند باشد.

2- تعرفه های مناسب: قیمت خرید و تعرفه های ارسال پیامک باید مقرون به صرفه باشد تا در حجم ارسال پیام در تعداد بالا هزینه های شما افزایش پیدا نکند.

3- ارسال پیامک انبوه بدون محدودیت: یک پنل پیامکی خوب نباید در ارسال پیام محدودیتی داشته باشد.

4- امکانات پیشرفته: شامل ارسال زماندار، ارسال براساس سن و جنسیت، استان و شهرستان و….

5-گزارش گیری پیشرفته: مشاهده و بررسی تعداد پیام های از نظر موفق بودن یا ناموفق بودن

6- ایجاد و حذف دفترچه تلفن: دسته بندی و مدیریت مخاطبین در دفترچه تلفن های متعدد

7-پشتیبانی 24 ساعته: در ساعات اداری به صورت تلفنی،تیکت، چت آنلاین و در ساعات غیراداری به صورت تیکت پاسخگو باشد تا در مواقع ضروری در صورت بروز مشکل پاسخگوی شما باشند.

8-وب سرویس پیامکی و API: امکان اتصال سایت شما به پنل پیامکی را داشته باشند

9-ارسال به بلک لیست یا لیست سیاه مخابراتی: شماره هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند پیامک تبلیغاتی را دریافت نخواهند کرد پس یک پنل باید قدر به ارسال پیام به لیست سیاه مخابراتی را داشته باشد.

این 9 مورد در راهنمای خرید پنل پیامکی نقشی بسیار مهمی  دارند و شما با استفاده از این موارد می توانید یک خرید مطمئن داشته باشید.

 

ویژگی های شرکت ارائه دهنده خدمات پیامکی

1-امنیت و حفظ اطلاعات: پنل پیامکی باید حافظ اطلاعات شما باشد و از نظر امنیتی در سطح بالایی باشد

2-اعتبار شرکت ارائه دهنده پنل پیامکی: باید از مجوز ها و خدمات شرکت اراده دهنده خدمات اطمینان حاصل کنید و بعد اقدام به خرید کنید

3- سازگار با کسب و کارهای بزرگ و کوچک: پنل پیامکی بسته به بزرگ و کوچک بودن شرکت شما می تواند ارسال پیام کوتاه انجام دهد یا خیر.

4- بازخورد کاربران از پنل پیامکی: قبل از خرید پنل پیامکی سعی کنید نظرات و بازخورد کاربرانی که با این سامانه پیام کوتاه کار کرده اند را بخوانید.

 

چطور بهترین پنل پیامکی بخریم؟

ما در اینجا نکات و عواملی که در خرید یک پنل پیامکی نقش دارند به صورت یک راهنمای خرید پنل پیامکی را برای شما توضیح دادیم. بعد از بررسی و مقایسه پنل های مختلف شما باید بتوانید از محیط تستی و رایگان سامانه کوتاه استفاده کنید با محیط، ابزارها، امکانات کار کنید و ارسال پیام کوتاه انجام دهید و در صورت رضایت اقدام به خرید کنید و متحمل هزینه نشوید.

 

مطالب مرتبط:

پیامک انبوه چیست؟راهنمای جامع ارسال پیامک انبوه

افزایش فروش فروشگاه‌های آنلاین با ارسال پیام تبلیغاتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *