آموزش جامع پنل پیامکی هیرو پیامک

آموزش ساخت تعرفه و ایجاد پنل نمایندگی در هیرو پیامک

در این آموزش قصد داریم نحوه ساخت پنل نمایندگی و تعریف کاربر در سامانه هیرو پیامک را به‌صورت مرحله‌ به‌ مرحله توضیح دهیم.

ایجاد پنل نمایندگی پیامکی پنل مدیریت

ورود به بخش مدیریت پنل

ابتدا وارد پنل مدیریت شوید. سپس از منوی سمت راست، گزینه تنظیمات بیشتر → مدیریت تعرفه‌ ها را انتخاب کنید

ایجاد تعرفه در پنل نمایندگی

در این قسمت می‌توانید دو نوع کاربر تعریف کنید:

  1. کاربری

  2. نمایندگی

 

ایجاد تعرفه پنل کاربری

در این بخش مراحل ساخت تعرفه برای کاربران عادی را انجام می‌دهیم.

ایجاد نماینده کاربر در پنل پیامکی هیرو

  • ابتدا نام تعرفه را به دلخواه وارد کنید.

  • سپس قیمت تعرفه پیامک را مشخص نمایید.
    نکته مهم این است که تعرفه کاربران باید بیشتر از تعرفه اصلی پنل پیامکی شما باشد.

مثلاً اگر تعرفه ارسال شما ۱۳۰ تومان است، برای کاربران می‌توانید تعرفه ۱۸۰ تومان تعیین کنید.

همچنین می‌ توانید بازه‌ ای از تعداد پیامک را مشخص کنید؛ مثلاً از ۱٬۰۰۰ تا ۱۰٬۰۰۰ پیام با تعرفه ۱۹۰ تومان برای کاربر محاسبه شود.

آموزش تعیین تعرفه پنل نمایندگان هیرو پیامک

ایجاد تعرفه پنل نمایندگی

برای تعریف تعرفه نمایندگی:

  • در بخش نوع تعرفه، گزینه نمایندگی را انتخاب کنید.

  • برای پنل نمایندگی نیازی به تعیین بازه تعداد پیامک نیست.

آموزش جامع ایجاد تعرفه نماینده در پنل پیامکی هیرو اس ام اس

  • پس از ثبت، پیام «تعرفه پیامک با موفقیت ثبت شد» نمایش داده می‌شود.

در این مرحله تعرفه نمایندگی شما در لیست تعرفه‌ ها اضافه خواهد شد.

لیست تعرفه خطوط تعریف شده در آموزش گام به گام ایجاد پنل نمایندگی

 

مدیریت تعرفه خطوط در پنل نمایندگی هیرو

در این قسمت می‌توانید قیمت خطوط اختصاصی و عمومی را برای کاربران خود مشخص کنید.
قیمت خطوط بر اساس سفارشی یا غیرسفارشی بودن نمایش داده می‌شود.

ایجاد تعرفه خطوط سفارشی و غیر سفارشی در پنل هیرو پیامک

به عنوان مثال:

اگر خط ۱۰۰۰ سفارشی برای شما ۱۳۰٬۰۰۰ تومان است، می‌توانید برای کاربران خود قیمت ۱۶۰٬۰۰۰ تومان تعیین کنید.

برای ذخیره:

  1. نام تعرفه را وارد کنید.

  2. گزینه ثبت تعرفه را بزنید.

ثبت و لیست تعرفه خطوط در پنل پیامکی هیرو

پس از ثبت، پیام موفقیت نمایش داده می‌شود.

در ادامه برای تعیین قیمت خطوط برای کاربران نام تعرفه ای که از قبلا ایجاد نموده اید را انتخاب نمایید ما در اینجا تعرفه برنزی که از قبل ایجاد کردیم با سرشماره 1000 و 14 رقم از نوع سفارشی و با قیمت 200 هزارتومان برای کاربر تعریف کرده ایم

 

قیمت گذاری خطوط سفارشی و غیر سفارشی در پنل نمایندگی هیرو پیامک

 

در این بخش خطوط با قیمت ایجاد شده را مشاهده خواهید کرد. توجه داشته باشید که امکان تعریف دو خط سفارشی و غیر سفارشی برای شما وجود دارد.

 

لیست تعرفه خطوط ثبت شده در آموزش ساخت پنل نمایندگی در هیرو پیامک

مدیریت بسته برای کاربران پنل نمایندگی

در قسمت مدیریت بسته‌ ها می‌توانید برای کاربران خود بسته‌ متفاوت تعریف کنید تا هنگام ثبت‌ نام، در یکی از این بسته‌ ها عضو شوند.

در هنگام ایجاد بسته:

  • نوع کاربر: نماینده

  • تعرفه پیامک: مقادیر این فیلد اختیاری و توسط شما مشخص می شود

  • تعرفه خطوط: مقادیر این فیلد اختیاری و توسط شما مشخص می شود

  • قیمت پنل: مقادیر این فیلد اختیاری و توسط شما مشخص می شود

  • اعتبار هدیه: مقادیر این فیلد اختیاری و توسط شما مشخص می شود

  • اعتبار زمانی: مقادیر این فیلد اختیاری و توسط شما مشخص می شود

را مشخص کنید.

آموزش ایجاد بسته نماینده در پنل پیامکی هیرو

پس از ثبت، بسته‌های ایجادشده در بخش سطح دسترسی نمایش داده می‌شوند.

لیست بسته های کاربر و نماینده در پنل پیامکی هیرو

تنظیم سطح دسترسی برای هر بسته

از قسمت سطح دسترسی می‌توانید قابلیت‌ های هر بسته را کنترل کنید.
مثلاً:

  • در پنل کاربر، گزینه «ارسال هوشمند» را غیرفعال کنید.

  • در پنل نماینده، آن را فعال نگه دارید.

 

سطح دسترسی هر کاربر در پنل پیامکی

افزودن و مدیریت کاربران در پنل نمایندگی

وقتی کاربری از شما پنل خریداری می‌ کند، لازم است اطلاعات او را در سیستم ثبت نمایید.

برای این کار:

  1. از منوی کاربران → افزودن کاربر را انتخاب کنید.

  2. گزینه‌ های ستاره‌دار را کامل پر کنید.

آموزش ثبت نام کاربران در پنل پیامکی هیرو

  1. در انتهای فرم، بخش پیامک اطلاعات را بررسی کنید:

    • اگر گزینه «ارسال شود» را انتخاب کنید، نام کاربری و رمز عبور برای کاربر پیامک خواهد شد.

    • اگر «ارسال نشود» را بزنید، اطلاعات برای کاربر ارسال نمی‌شود.

در بخش نوع کاربر مشخص کنید که کاربر جدید «کاربری» است یا «نماینده».

  • برای کاربر معمولی: بسته و تعرفه برنزی را انتخاب کنید.

  • برای نماینده: بسته و تعرفه نمایندگی را انتخاب کنید.

با انتخاب گزینه ساخت کاربر، حساب کاربر ایجاد می‌شود.

ارسال نام کاربری و رمز عبور برای کاربران پنل پیامکی

برای مدیریت کاربران از منوی سمت راست، وارد بخش مدیریت کاربران شوید تا بتوانید:

  • اطلاعات کاربران را ویرایش کنید،

  • تراکنش‌های مالی را ببینید،

  • و سطح دسترسی هر کاربر را تنظیم نمایید.

 

جمع‌بندی ساخت پنل نمایندگی و کسب درآمد با هیرو پیامک

با انجام مراحل بالا می‌توانید به‌راحتی در پنل هیرو پیامک:

  • تعرفه‌های مختلف برای کاربران و نمایندگان بسازید،

  • آموزش ساخت تعرفه و بسته پنل نمایندگی

    خطوط اختصاصی قیمت‌گذاری کنید،

  • بسته‌های متنوع ایجاد کنید،

  • و کاربران خود را با دسترسی‌های متفاوت مدیریت نمایید.

این قابلیت‌ها به شما کمک می‌کند تا یک سیستم فروش و مدیریت کامل در اختیار داشته باشید و کسب‌وکار پیامکی خود را توسعه دهید.

مطالب مرتبط:  آموزش ارسال پیامک هدفمند منطقه‌ ای در هیرو پیامک | راهنمای کامل تصویری

📥 دانلود PDF مقاله