گجت موبایل

300,000 تومان

دسته: برچسپ:

وزن: 2 گرم

 

گجت های هوشمند چیست؟

گجت هوشمند یک ابزار نوین و پیشرفته در عرصه تبلیغات است که از تکنولوژی NFC و QR CODE بهره می برد که به کسب و کارها این امکان را می دهد که به طور موثر و خلاقانه محصولات و خدمات خود را معرفی کنند.گجت ها در واقع به هر نوع وسیله یا دستگاه کوچک و قابل حمل اشاره دارد که ویژگی‌های پیشرفته‌ای داشته باشد و معمولاً برای آسان‌تر کردن زندگی روزمره طراحی شده است. یک سمت گجت ها جهت چسپاندن به گوشی یا تبلت یا هر مکانی که مد نظر خود کاربر است و طرف دیگر آن QR کد است و داخل گجت که تراشه NFC تعبیه شده است

گجت هوشمند تنها با نزدیک کردن گوشی مخاطب تمامی اطلاعات شما شامل : اطلاعات تماس، آدرس، وبسایت، لینک شبکه های اجتماعی، رزومه، عکس،محصولات به همراه قیمت، عکس، توضیحات در گوشی مخاطب نمایش و قابل ذخیره می باشد. تکنولوژی NFC با نزدیک کردن گوشی به کارت و QR CODE  با اسکن کردن توسط دوربین گوشی عمل می کند. شما تنها با یکبار پرداخت هزینه و بدون هزینه مجدد برای همیشه می توانید استفاده کنید و اطلاعات خود را بدون محدودیت ویرایش کنید مثلا آدرس محل کار شما یا شماره تماس تغییر می کند شما فقط کافیست آدرس و تلفن خود را ویرایش کنید. کار با گجت هوشمند بسیار آسان است و شرکت هیرو در صورت نیاز کاربر به آموزش، اموزش های لازم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

مزایای گجت هوشمند هیرو اس ام اس:

      • قابل حمل بودن و چندمنظوره بودن
      • محبوبیت بالایی
      • تکنولوژی NFC  و QR CODE

 

 

بعد از خریداری محصول نام کاربری و رمز عبور و ویدیویی آموزشی در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت و در صورت نیاز به تغییر اطلاعات خود روی گجت هوشمند هیرو اس ام اس شما با موبایل یا کامپیوتر می توانید اطلاعات خود را به روزرسانی کنید.