وب سرویس پیامک جهت توسعه دهندگان

,

برای اتصال به سامانه پیام کوتاه هیرو از طریق سایت و یا نرم افزار خودتان، بهترین روش استفاده از وب سرویس است. امکانات فراوان در کنار استاندارد بودن زبان آن، سهولت در استفاده ، امنیت و سرعت عمل بالا از جمله مزایایی است که می تواند شما را برای استفاده از وب سرویس ترغیب نماید.سامانه پیامکی که در حال استفاده از آن می باشید، دارای وب سرویسی قدرتمند و بسیار کامل است که می تواند تمام دسترسی های لازم را برای انجام امور پیامکی ، در اختیارتان قرار دهد.از جمله مواردی که در حال حاضر وب سرویس سامانه از آن پشتیبانی می نماید، وب سرویس ارسال و دریافت، وب سرویس تیکت، وب سرویس مدیریت کاربران و وب سرویس دفترچه تلفن می باشد که هر کدام از این موارد شامل چندین بخش جداگانه می باشد.علاوه بر راهنمای کامل استفاده از وب سرویس، کدهای نمونه ای برای زبانهای مختلف برنامه نویسی، قرارداده شده است تا در صورت نیاز بتوانید از آنها در پروژه مورد نظر خود استفاده نمایید.
وب سرویس ارسال و دریافت پیامک

راهنمای استفاده از وب سرویس و مستندات برنامه نویسی :
در صورتی که برنامه نویس هستید و قصد دارید از پیام کوتاه در سایت نرم افزار خود استفاده نمایید، بهترین راه انجام این کار استفاده از وب سرویس است. هر وب سرویس مستنداتی دارد که در صورت وجود، کمک شایانی به استفاده از متدها و اطلاع از خطاهای اعلام شده خواهد کرد. مهم نیست که به چه زبانی برنامه نویسی می کنید، وب سرویس یک زبان بین المللی است که بدون درنظر گرفتن زبان برنامه نویسی پروژه شما، امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار خواهد داد. وب سرویس این سامانه پیام کوتاه، یکی از کاملترین وب سرویسهای موجود در بین سامانه های پیام کوتاه می باشد که وجود یک فایل راهنمای کامل استفاده از آن را اجباری می نماید.راهنمایی که در این بخش قرار داده شده است به تمامی سوالات شما در زمینه متدها و عملکرد آنها پاسخ خواهد داد.

متد POST روشی ساده جهت ارسال پیامک با یک URL ساده :
گاهی ممکن است پروژه شما طوری باشد که تنها ارسال پیامک برای شما اهمیت داشته باشد و نیازی به هیچ امکان دیگری نداشته باشید. پیچیدگی های نسبی استفاده از وب سرویس نیز مزید بر علت خواهد شد که به دنبال راه دیگری برای استفاده از پیامک در سایت خود باشید. متد HTTPPost از جمله متدهای ساده و کاربردی است که ما به شما پیشنهاد می کنیم. در هرجا که نیاز به ارسال پیامک داشتید این متد را فراخوانی کرده و تنها متن و سایر موراد قابل تغییر را جایگزین نمایید. نحوه استفاده و فرمت مجاز در فایل راهنما به تفصیل شرح داده شده است.

نمونه کد وب سرویس به زبان CSharp :
برای زبان برنامه نویسی CSharp یا #C نیز نمونه کد آماده شده است که در فایل زیر قابل دانلود می باشد ، همانند سایر نمونه کدها ، این کد به صورت نمونه بوده و شما می توانید بر اساس نیاز خود کد را تغییر دهید .

نمونه کد وب سرویس ارسال پیامک به زبان PHP :
نمونه کد PHP با توجه به وجود سیستم های مدیریت محتوا مانند جوملا ، وردپرس ، جوم شاپینگ و … یکی از پرکاربردترین نمونه کدهای ارسال پیامک می باشد ، اما این نکته را نیز باید متذکر شویم که ماژول های آماده برای وردپرس و جوملا و … در بخش افزونه های پیامکی آماده و قابل دانلود می باشد و در صورتی که نیازی متمایز و خاص ندارید می توانید از همین افزونه های پیامکی آماده استفاده نمایید

درکنار این  افزونه های ووکامرس و ورپرس و whmcs هم آماده دراختیارتان میباشد

سامانه پیم کوتاه هیرو جدیدترین راه حل برای تبلیغات شما میبشاد

پنل پیامکی کاملا بروز و سریع

, , , , , , , , ,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

سبد خرید

محصولات

محصولات

ارتباط با ما

نماد اعتماد

درخواست تماس رایگان
فرم زیر را تکمیل نمایید و منتظر تماس همکاران ما باشید(موارد ستاره دار اجباری میباشد)
سامانه پیام کوتاه هیرو
02191010081
02177453933
تخفیف 50% هیرو به مناسبت نوروز 1399
ارسال پیام تست از سامانه پیام کوتاه هیرو
شماره خود را وارد نموده و برروی کلید ارسال کلیک نمایید
سامانه پیام کوتاه هیرو
در سامانه هیرو امکان ارسال از کلیه اپراتورها وجود دارد