بازاریابی پیامکی به علت سرعت پاسخگویی بالا، مقرون به صرفه بودن و صرفه جویی در زمان از مهمترین روش های بازاریابی می باشد.

این روش می تواند برای افرادی که بنگاه معاملات مسکن دارند نیز روشی مناسب و بدون نقص برای انجام امورات کار، باشد.

صاحبین بنگاه مسکن که فهرست زیادی از خانه ها را دارند و مشغله زیاد کاری اجازه نمیدهد تا به تمام امورات رسیدگی کنند می توانند با استفاده از ویژگی های پنل پیامک و با انتخاب مناطق و یا افرادی مشخص اطلاعات منازل را برای متقاضیان ارسال کنند.

یکی از مزایای بسیار خوب بازاریابی پیامکی این است که صاحبین بنگاه های املاک دیگر نیازی به کاغذ بازی های اضافه و انباشت آنها ندارند.

برای بازاریابی پیامکی ابتدا باید اعضاء و مشترکین خبرنامه پیامکی خود را افزایش دهید.

باید از روش هایی استفاده کنید تا مخاطب برای عضویت ترغیب شود.

اگر بتوانید از راه درست وارد شوید مطمئن باشید در مدت زمان کوتاهی  متقاضیان زیادی برای خرید و یا اجاره خانه مورد علاقه شان به شما مراجعه خواهند کرد.

برای ارسال پیامک های خود برنامه ریزی کنید، از ارسال پیامک های غیر هدف بپرهیزید، زمان مشخص برای ارسال های خود تعیین کنید، از ارسال در ساعات نامناسب خودداری کنید، اگر به مشترک خود قول ۲ پیامک در هفته را داده اید سر قول خود بمانید و از ارسال های بیشتر و همچنین از ارسال دیر به دیر پیامک نیز خودداری کنید.

اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا بازرایابی پیامکی برای بنگاه های املاک مفید است؟

برای دریافت جواب سوال خود به چند نمونه کاربردهای  زیر توجه فرمائید:

اطلاع رسانی به روز در مورد موقعیت و موردهای عالی

اطلاع رسانی از فروش ویژه خانه ها

اطلاع رسانی به متقاضی در مورد لیست و شرایط خانه های جدید

یادآوری کردن جلسات و قرار های ملاقات

ارسال جزئیات در مورد اطلاعات خانه ها به متقاضیان

جهت مشاوره و سفارش با ما در اتباط باشید

۰۲۱۹۱۰۱۰۰۸۱