بازاریابی اس ام اسی برای مشاغل کوچک

این امر ثابت شده است که بازاریابی اس ام اسی، روشی کاملا موثر در قالب بازاریابی بیزنسی است. این روش که بدان با عنوان بازاریابی پیام های متنی هم ارجاع می شود، احتمالا ارزان ترین،  بهینه ترین، مقرون به صرفه ترین، و روش ارتباطی سریع موبایلی است. مشتریان جهت دریافت آیتم های خاصی ثبت نام کرده و در مقابل، خدمات اختصاصی را در قالب اس ام اس دریافت می کنند. محبوبیت، قدرت و اثرگذاری بازاریابی موبایلی را نمی توان نادیده گرفت. افزون بر اس ام اس، استفاده از گوشی های هوشمند نیز به سرعت در حال گسترش یافتن می باشد به نحوی که می رود تا تبدیل به ابزاری رایج در میان تمام مصرف کنندگان دیجیتال شود. برای حدود ۸۰ درصد از افراد، گوشی های هوشمند حکم ابزار اولیه برای جستجو در اینترنت را دارد.

به چه دلیلی صاحبان کسب و کارهای کوچک باید در بازاریابی اس ام اسی خود از ارسال پیام متنی استفاده کنند؟

حال که با کل مفهوم پروموشن اس ام اسی کاملا آشنا شده اید، در این مطلب چند دلیل برای لزوم استفاده از بازاریابی پیام متنی در کسب و کار  توسط صاحبان کسب و کارهای کوچک را بیان می داریم. این دلایل عبارتند از:

مکان یابی برای برند

هویت برند شما توسط فعالیت های بیزنسی تان تعریف می شود. کاری کنید مشتریانتان مشتاق به تست کردن روش های جدید و راحت برای برقراری ارتباط میان خود و شما باشند. با بهره گرفتن از اس ام اس، خود را پیشاپیش رقبایتان قرار بدهید. مشتریان برندهایی را دوست داشته و قدردانشان هستند که بهره زیرکانه از فناوری ببرند و تلاششان جهت همپا بودن با روندهای نوظهور باشد.

نرخ های تبدیلی بالا

نرخ های بالای موفقیت پیام های متنی و نیز مقرون به صرفه بودنشان به عنوان شیوه بازاریابی، باعث شده تا این روش ابزاری ارزشمند در اختیارتان باشد. به طور متوسط، پیام های متنی دارای نرخ تبدیلی حدود ۸ درصد هستند که به طور قابل ملاحظه ای بالاتر از نرخ تبدیل ایمیل (۱٫۷ درصد) می باشد.

نرخ بازشوندگی

بسیاری از افراد یک دوجین از ایمیل های داخل صندوق دریافتشان را اصلا مطالعه نمی کنند، چیزی که در خصوص پیام های متنی برعکس است. در واقع، ۹۸ درصد از کاربران گوشی های همراه ظرف سه دقیقه از دریافت پیام متنی نسبت به باز کردن آن اقدام می کنند که درباره ایمیل قطعا چنین مسئله ای رخ نمی دهد.

فیسبوک، توییتر و لینکدین

سریع و موجز

مطمئنا زمان و فضا برای تهیه کردن و فرستادن پیام های موجزتر و کوتاه تر یا ایمیل های طولانی تر ۵۰۰ کلمه ای هست، اما در بیشتر موارد پیام های متنی دسته اول ترجیح دارد. اگر فرض را بر این بگذاریم که هدف شما از استفاده از پروموشن اس ام اسی فقط ارائه دادن پیام های حساس به زمان، سریع و خلاصه برای مشتریانتان باشد، پیام متنی بهترین ابزار موجود است.

مقرون به صرفگی

چه نوع ابزار بازاریابی ارزان تر از ارسال متن می باشد؟ ارسال مودن اس ام اس بوسیله سرویس پیام متنی به طور متوسط کمتر از ۰٫۰۵ دلار هزینه دارد اما البته، این مسئله بستگی به مکان زندگی شما و ارائه دهنده خدمات بازاریابی اس ام اسی دارد که از او خدمات می گیرید. به طور کل این روش بازاریابی به آن اندازه که فکر می کنید پرهزینه نیست.

نکاتی در مورد بازاریابی پیام های متنی جهت بیزنس های کوچک

بی شک پیام متنی می تواند برای تمام بیزنس ها در تمام اشکال و اندازه موفقیت بسیاری در پی داشته باشد. اما بیزنس های کوچک می توانند بیشتر از این و حداکثر منفعت را از ناحیه بهره گیری از استراتژی تبلیغات اس ام اسی کسب نمایند. در این مطلب چند نکته را خدمت خوانندگان عرض می کنیم تا بیزنس شما بیشترین منفعت را از روش بازاریابی پیام های متنی ببرد.

به قواعد رایج پایبند بوده و دنبال کسب اجازه از مشتریان باشید

اتحادیه صنعت ارتباطات ماهواره ای (CTIA) بازاریابی اس ام اسی را در ایالات متحده مدیریت می کند. پلت فورم هایی که این نوع بازاریابی را عرضه می دارند از ترویج خشونت یا استفاده از مواد غیرقانونی منع شده اند. نهاد مزبور همچنین رواج دادن سخنان نفرت آمیز، ترویح پورنوگرافی یا استفاده از زبان کفر آمیز را منع ساخته است. همچنین، پیش از اینکه اقدام به ارسال پیام های تبلیغی برای مشتریان خود کنید، باید از آنها اجازه بگیرید. اگر از نظر مشتریان ارسال پیام ازطرف شما نقض حریم شخصی شان باشد، ممکن است عواقب قضایی برایتان بدنبال داشته باشد. در این صورت به جای آنکه اعتماد مشتریان را کسب کنید، آنرا از دست خواهید داد.

تهیه کردن پیامی با کیفیت

تهیه کردن پیامک بازاریابی باکیفیت کار راحتی است، اما اگر هدفتان تهیه کردن با کیفیت ترین پیام موجود باشد، برخی اصول ابتدایی هست که باید رعایت کنید. در پیام های اولیه ای که ارسال می کنید، ابتدا حتما نام کسب و کارتان را هم ذکر کنید.   از زبانی ساده بهره بگیرید. تا جاییکه امکان داشته باشد، سعی کنید تا از استفاده از اختصارات یا هر نوع زبان مبهمی پرهیز نمایید. در پیام خود به اصل ماجرا اشاره کنید و حتما به نوعی پیام را بنویسید که واکنش مشتریان را برانگیزد.

بسامد ارسال پیام درستی را انتخاب کنید.

برای تعیین بسامد پیام هایی که قصد ارسالش را دارید با یک متخصص بازاریابی مشورت کنید. نباید بی حد و حساب برای مشتریان خود پیام بفرستید. زیرا اگر این کار را کنید به زودی مشتریان از دریافت پیام های کسب و کار شما انصراف می دهند. به علاوه در پیام های خود مداومت داشته باشید و مشتریان را نادیده نگیرید. سعی کنید حتما حد وسط معقولانه برای ارسال تعداد قابل قبول پیام را پیدا کنید.

, ,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − سیزده =

سبد خرید

محصولات

محصولات

ارتباط با ما

نماد اعتماد

درخواست تماس رایگان
فرم زیر را تکمیل نمایید و منتظر تماس همکاران ما باشید(موارد ستاره دار اجباری میباشد)
سامانه پیام کوتاه هیرو
02191010081
02177453933
تخفیف 50% هیرو به مناسبت نوروز 1399
ارسال پیام تست از سامانه پیام کوتاه هیرو
شماره خود را وارد نموده و برروی کلید ارسال کلیک نمایید
سامانه پیام کوتاه هیرو
در سامانه هیرو امکان ارسال از کلیه اپراتورها وجود دارد